Kaip apskaičiuoti PVM? Jeigu planuojate savo veiklą, tai kad galėtumėte suprasti, kaip reikia apskaičiuoti PVM – surasite šiame video. Pateiktas pavyzdys parodo, kad kiekvienas verslą planuojantis savininkas tai gali atlikti paprastai. Čia nėra įvardintos įvairios įstatymų subtilybės, su kuriomis susiduria buhalteriai, finansininkai ir tai gali labai įtakoti PVM apskaičiavimą, tačiau dažniausiai sutinkamas atvejis yra kaip parodyta pavyzdyje. Sėkmės Jums darbuose!
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ceeffo/domains/buhalterijos.lt/public_html/wp-includes/media.php on line 1150
Kasos pajamu orderis ar kasos pajamu kvitai?
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ceeffo/domains/buhalterijos.lt/public_html/wp-includes/media.php on line 1150
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ceeffo/domains/buhalterijos.lt/public_html/wp-includes/media.php on line 1150
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ceeffo/domains/buhalterijos.lt/public_html/wp-includes/media.php on line 1150
Kasos pajamu orderis ar kasos pajamu kvitai? Kas naudojama įmonės buhalterijoje – Kasos pajamų orderiai ar pinigų priėmimo kvitai? Kada naudoti kasos pajamų, o kada naudojamas pinigų priėmimo kvitas, rasite atsakymus šiame video. Šiame video kalbėsiu koks yra skirtumas tarp kasos pajamų orderio ir pinigų priėmimo kvitų? Kasos pajamų orderis yra buhalterinis apskaitos dokumentas, pagal kurį priimami pinigai į …
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ceeffo/domains/buhalterijos.lt/public_html/wp-includes/media.php on line 1150
Įsigaliojo naujovės dėl grynųjų pinigų naudojimo nuo 2016-01-01 dienos
Įsigaliojo naujovės dėl grynųjų pinigų naudojimo nuo 2016-01-01 dienos
Nuo 2016 m. sausio 01 dienos kiekviena įmonė (įmonės buhalteris) privalės teikti deklaracijas:
1) Apie grynųjų pinigų išmokas asmenims, jeigu metinė apyvarta vienam asmeniui grynaisiais pinigais per metus yra 15000 EUR
2) Jeigu vieno fizinio asmens įsiskolinimas įmonei kalendorinių metų gruodžio 31 dieną yra ne mažesnis kaip 15 000 EUR
3) Apie užsienio juridinių asmenų jiems suteiktas paslaugas Lietuvoje, jeigu pagal vieną sandorį arba pagal keletą per vienus kalendorinius metus su tuo pačiu asmeniu sudarytų sutarčių, gautų paslaugų vertė yra ne mažesnė kaip 15 000 eurų
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ceeffo/domains/buhalterijos.lt/public_html/wp-includes/media.php on line 1150
3 priežastys, kodėl nėra pinigų pakankamai, net ir tuomet jei viską padarėte…
Jeigu esate vadovas, tačiau galvojate, kad pinigų sąskaitoje turėtų būti daugiau nei yra dabar, trumpai šiame video paaiškinsiu, kokios dažniausiai pasitaikančios klaidos, kurios sukelia pinigų trūkumus įmonėse. Dažnai girdžiu, jog dabar nėra pinigų, užpirkome medžiagas ir dabar nebegalime kitur leisti, mums nesumoka klientai ir t.t. Ką tokias atvejais darote – susitaikote ir gyvenate toliau, ar ieškote būdų kaip sutvarkyti problemą? …
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ceeffo/domains/buhalterijos.lt/public_html/wp-includes/media.php on line 1150
Kodėl „Buhalteris pašonėje“ yra geriau nei samdomas buhalteris?
Pirmiausiai Jūs sutaupysite, nes: turėsite nuolat kvalifikuotas konsultacijas ir paslaugas, nereikės kurti darbo vietos, pirkti kompiuterio, buhalterinės apskaitos programos ir atnaujinimų, nereikės rūpintis kanceliarinėmis prekėmis, spausdintuvo pirkimu, kasečių pildymu ir kitais dalykais, Jums nereikės apmokėti telefono, elektros ir kitų susijusių išlaidų, nereikės išleisti atostogų, visada bus kas pavaduos, nereikės mokėti už buhalterių kvalifikacijos kėlimo kursus, sumažinsite mokamus mokesčius VMI ir …